söndag 8 april 2018

Söndag en helig dag..

Falsterbo och Skanör bjöd på ännu en strålande vårdag.
Det gäller verkligen att suga ut varenda droppe av solen
när den visar sig och fylla på bristen på D-vitamin.
Tillskott kan ju som sagt inte ersätta "the real thing"
Den intensiva blå himmelen, fågelkvitter och små vår-
blommor som plötsligt från ingen stans sticker fram i det
gröna gräset. Alla färger lyser så intensivt som om jag sett
dom för första gången.....brukar det alltid vara så här vackert
eller är det jag som i min lite euforiska och nyförlösta tillvaro
inte lagt märke till det då jag grävt ner mig i arbete.......
Wow säger jag då.....! Välkommen tillbaka, det var på
tiden att jag insåg detta och ställde om min kurs. Det har
varit det bästa med att bränna ut sig att man får en ny chans
att ställa sitt liv till rätta och tillbaka till en mer balanserad tillvaro.
För att skydda sin energi är det ok ändra sig, tacka nej till
det som inte känns rätt, släppa taget och låta allt ha sig gång.


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar