onsdag 14 mars 2018

Morgonrockar, det är mitt liv!

Har alltid älskat gå runt i morgonrockar så länge jag kan
minnas. Mjukt och skönt och en känsla av trygghet,
bekvämlighet och ledighet. Den är även en sällskap på resan vart
jag än åker. Hänger den på en krok på ett hotell och vips så känner
jag mig hemma. Men nu är en Vera Velour ingen vanlig morgonrock
utan ger också en extra lyxig känsla när man sätter på sig den.
För  några år sedan när vi var och hälsade på min man´s dotter Malin Åkerman
på film set gav vi en kort morgonrock Kristin Davies (Charlotte i Sex and the City)
som utbrast när hon satte den på sig -  Oh...it´s so luxurious!!


3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Most of the sex toys are available at Sex Shop Sextoysonlinestore.com  ❤

    SvaraRadera