lördag 10 februari 2018

Svaren finns i stjärnorna.......

Många gånger i mitt liv när jag sökt vägledning har jag
bara behövt öppna en bok eller se en film på Youtube så
har jag fått svar.

Vi lever i en ny spännande tid med internet! Nya möjligheter
öppnar sig för många mindre företag som har bra produkter.
Det är här för att stanna, bara att inse att man måste se framåt.
Man googlar på det man söker och vips får man information eller
gör en beställning på något man letat länge och väl efter.

Jag var emot det från första början, men nu känner jag att detta
ska bli min nya väg och på så sätt äga mer av min egen tid!

Bild nedan med Faye Dunaway från 1977 efter vunnit en Oscar
för sin roll i "Network", hon har nått toppen och funderar på vad
kommer sen.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar