lördag 24 februari 2018

Peace of mind

Det är i bland svårt att vara på top....man vill för det mesta visa
upp sig från sin bästa sida. På sociala media lägger man upp
bilder från sitt "perfekta liv". Det är ett enormt flöde och man
försöker hänga med så gott det går......måste lägga upp något
annars finns jag inte! Se mig, se mig.....!

Det är en utmaning att ha ett varumärke samtidigt som man
känner sig "pitch fatigue" trött på att vara först med det senaste,
trött på att jaga efter varenda kund!

Jag älskar mina produkter och njuter av att sätta på mig en morgon-
rock och packa ner lite klänningar när vi ska ut och resa. Förhoppningsvis
känner andra kvinnor likadant och på så sätt sprider de mitt varumärke.

Det viktigaste för mig att hitta ett lugn och att vara harmonisk och det
borde gå att kombinera med att vara egen företagare.
I just want a peace of mind!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar