fredag 29 december 2017

Relive the moment of the 70s!

Min roll i Vera Velour och som jag trivs allra bäst med är att
vara s k "creative director". Jag brukar sätta på en gammal dico
dänga från 70 - talet med Donna Summer och kör igång.
Då får jag ny energi och det känns som jag kommit hem igen.
Allt kändes så glamouröst och spännande på den tiden och man
tog för sig av livet och hade kul!

Om man kunde "relive the moment" om så bara för en stund.
Men vem hindrar en.... speciellt inte som jag får sväva ut i min
kreativitet och gå tillbaka till 70 talet gång på gång när jag
tar fram kollektioner. Så här är en favorit i repris för nästa säsong,
som för tankarna tillbaka till min tid som dico diva fast numera är jag
mest hemma och myser i velour men vill ändå känna mig fin så klart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar