tisdag 12 juni 2018

En trip tillbaka till 60-talet!

Att bära en fin bekväm klänning förhöjer vardagen i alla
fall för mig. Speciellt på sommaren när man kan gå med
bara ben och liten lätt sommarsko. Vår klännings säsong
har börjat bra vilket jag är oerhört tacksam över. Nu är det
bara att ta nya tag och fundera på vad vi ska göra med
nästa säsong.....om man bara fick se in i framtiden.
Fast egentligen jag skulle hellre ha en tidsmaskin tillbaka till
slutet av 60-talet. Något kvinnligare och coolare mode har vi
nog aldrig haft! Om jag skulle ge mig själv ett råd, så är det
helt klart. Designa det jag känner för först och främst och inte
bry sig så mycket om vad andra tycker. För om jag inte tycker
det är  roligt är det ingen idé att hålla på. För er som vill följa
med på min trip tillbaka till 60-talet så är ni så välkomna:)
Cheers!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar