fredag 5 april 2013

Dålig karma eller....

I bland går saker inte riktigt som planerat, som i går kväll när jag sätter
mig i bilen och ska köra hem från butiken i Malmö till Falsterbo och bilen
inte startar. Blev taxi i stället hem och bärgning av bilen, suck. Saker och
ting händer hela tiden och man kan inte kontrollera allt.

Glömmer aldrig en scen från "Sex and the City" där Carrie kände att hon
hade dålig karma och till slut blev rånad och blev av med sin favorit väska.
Hon bar i detta avsnitten en ursnygg omlottklänning som jag skulle göra vad
som helst för. Får vända min otur till något positivt och låta mig inspireras av
denna läckra klänning i stället.



1 kommentar:

  1. Hallo bästa Vera!
    Du kunde ringt mig så skulle jag kört Dig hem. Vänner är till för detta !
    JAg är inte rädd för att fråga! Hade jag inte kunnat så hade jag sagt detta!
    Kram Ring mig nästa ggr något sådant oförutsätt inträffar!


    That´s what friends are for!

    Ser fram emot en häärlig afton! JUST LOVE LET`S DANCE!

    Kram! Vi får åka upp och kolla dem!

    Tveka inte - Ring om ngt händer! Stor kram till Mannen Maggge! / Cecilia

    SvaraRadera