lördag 22 oktober 2011

Att starta ett varumärke

Att starta ett klädesmärke är verkligen en känslomässig berg
och dalbana. Ena dagen känns allt tungt och man känner sig
osäker på vad man håller på med. Så plötsligt händer något
så är man på banan igen. Ganska tröttsamt ibland men också
spännande och det gäller verkligen att ha is i magen.

Bilden nedan är från 1978 i Paris när jag försökte på mig en
karriär som modell. Det blev väl ingen succé direkt men en
erfarenhet rikare. Jag ser alla mina s k olika karriärer som
kommit och gott som livets skola och jag hade inte varit där
jag är i dag utan dem.

Så mina tips är:
1. Våga misslyckas!
2. Ge aldrig upp!

1 kommentar:

  1. Duktig Vera!! Jag har köpt en klg i din affär för ngra veckor sedan, en svart, gillar ärmarna extra mycket..Kram från Nina v K

    SvaraRadera