lördag 28 maj 2011

Liten vill bli större....?

Den senaste tiden har jag märkt ett stort intresse av mina
produkter, vilket är jättekul. Med framgång kommer också
kraven inte minst på sig själv och stressen med planering
deadline m.m. De flesta egenföretagare känner igen sig i
detta då man ofta har svårt att släppa kontrollen och ska
helst vara överallt och vara alla till lags.

När jag flög upp sist till Stockholm hamnade jag brevid en
man som berättade hur han "gått in i väggen" och fick söka
hjälp av psykolog för att komma tillbaks igen, dock med helt
annan inställning och omprioritering. Det kanske var meningen
att jag skulle hamna brevid denna man för att börja lyssna mer
på mig själv och andas lugnt med magen och inte stressa upp mig.
Tack kära medpassagerare för dina goda råd!






1 kommentar:

  1. Gud vilken fin bild ! e det du ? din dotter Jennifer är så jäkla lik dig !

    SvaraRadera