söndag 24 april 2011

Nästa trend är att följa sin egen stil

En sak som jag har reagerat på att ofta blir ett mode som jag gillat sedan flera år tillbaks
plötsligt en trend. Kanske är det för jag aldrig varit en slav över trender utan följt min
egen stil. Nu när modet ändras hela tiden snabbare och snabbare så är det också ganska
praktiskt. Alltså häng undan en del kläder ni tröttnat på, man vet aldrig när det blir på
modet igen.

I dag provade jag en av mina omlottklänningar från min höstkollektion i senaste
färgen plommonlila och slängde på mig en lyxig sjal med pälsdetaljer som matchade
till, letade upp bland gömmerna ett par lagom slitna ridstövlar och kände mig så
"rätt", jag lyckades träffa den där lediga nochalanta avslappnade stilen när contrychic
möter citychic som jag tror blir höstens trend, vi får väl se.........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar