tisdag 17 april 2018

När en dörr stängs öppnas en annan


Tid att stänga vissa dörrar som ändå inte leder 
någonstans. Att börja om behöver inte vara fel, det kan man göra 
så ofta man känner att man hamnat på fel spår. Tänk så mycket energi 
man slösat på att hetsa upp sig för småsaker helt i onödan. Man kan nog 
säga att jag börjat om.....ett nytt liv. Har inte flyttat, inte bytt karriär äter 
nyttigare men den största skillnaden är definitivt att jag öppnat en dörr till 
mitt inre....det var verkligen på tiden! Det nu bara strömmar ut Yoga, Meditation. 
Qigong rörelser och blogga för att få en inre röst. Ingen rast ingen ro med andra ord
och följer strängt mitt schema för att hinna med dessa nya sysslor varje dag 
samtidigt som min business ska skötas med ordrar som ska skickas....pust. 
Är så otroligt tacksam att jag fann min "spirituella" sida för den har visat mig att 
vara lycklig handlar inte så mycket om karriär och behöver inte bevisa något 
varken för mig själv eller någon annan......Godnatt....ses i morgon:) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar