söndag 18 februari 2018

Life is like a box of chocolates......

You never know what you´re gonna get.......
Det är bara följa med och känna efter vilket håll vinden
vänder. Ingen idé att grubbla över varför saker och ting
sker, bara att se saker som det är. En återvändsgränd behöver
inte vara så farlig, kanske det finns en annan väg som är
lättare. Att möta hinder på vägen...gå runt i stället för att
försöka ta den svåra vägen över. Kanske det finns något
på andra sidan som är ännu bättre.

När en choklad ask kommer min väg blir jag lite osäker
och måste smaka på många innan jag hittar den som är
min favorit. Min man tar en bit rakt upp och ner sedan funderar han
inte mer på om han skulle valt en annan. På vilket sätt man väljer
sin favorit är kanske något att fundera över.....:)
Bild nedan från ett av mina val min favorit restaurang The Ivy i Los Angeles.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar