tisdag 27 augusti 2013

Vera Velour - street fashion

Nu när det är modeveckor både här och där och alla designers för fullt
slipar på sina påkostade fashionshow ser jag fler och fler kvinnor bära
mina kläder som rena rama catwalken på stan! Det finns många sätt att
promota sitt varumärke på. Jag föredrar att jobba med mina kunder och
får respons av dom direkt genom att stå i min egen butik i stället för att
lägga krutet på media. Visst är det viktigt att synas men i bland känns det
som själva kunden som vi designar för glöms bort. En sak är i alla fall säker
Vera Velour klänningar kommer ut ur garderoben i stället för att bara hänga
kvar oanvänd. Det är en speciell känsla att se kvinnor i alla åldrar använda
mina klänningar och passera mig på stan. Jag kanske inte vunnit något pris
men detta får mig att känna mig som en vinnare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar