onsdag 4 september 2019

By by summer!

Tack kära sommar för det vackra vädret och alla trevliga
människor som jag fått möta. Så tacksam över all positiv
energi som jag fått från alla sommargäster som hälsat på!

Trots detta så känner jag att utbrändheten kommer krypande
och inser att det tar mycket längre tid än jag trodde att bli sig själv igen.
Verkar som det inte går att vila sig i från det utan kräver en radikal livsstil
förändring! Det är väldigt svårt när man samtidigt vill göra så mycket.
Blir lätt rastlös och otålig och vill prestera mycket. Men hjärnan säger
"orkar inte"den vill inte riktigt följa med.....

Det får väl ta den tid det tar, vara ute i naturen, laga god mat
umgås med familjen och resa mer. En slags omprogrammering
helt enkelt sedan bara se vad som händer.

Vårt företag säljer bra på nätet vilket är väldigt roligt!.
Tid att skörda av det jag sått och inte skämmas för att jag är lite "off"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar