lördag 3 mars 2018

Ta fram dina "superwoman" krafter!

När man driver en "business" är det viktigt att se vad ens styrka
och svagheter är för att gå vidare! Det räcker långt med att
vara duktig på något, det andra kan man alltid få hjälp med.
När jag var barn fick jag höra att jag var väldigt påhittig.
Men när jag sedan växte upp fick jag svårt att kanalisera alla idéerna
till något vettigt och kände mig i stället splittrad. Då hamnade
jag i ett vacuum och alla project rann ut i sanden. Det är väldigt lätt
att ge upp när man kommer dit. Fast i bland får man också inse att
saker och ting inte funkar och man får prova något annat.
Det är då man behöver kalla på sin s k "superwoman" kaft.
Lära sig hur andra har gjort, men även vad som inte funkade för vissa...
Att vara sin egen "girlboss" det är ju det jag bra på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar