måndag 13 maj 2013

I don´t like Mondays!

Man kan inte alla dagar vara på topp, vissa dagar känns allt botten.
Varför måste allting alltid vara "jättebra" det är som om ingen vill visa för sina
närmaste att det kanske inte alltid är så. Alla frågar - Hur är det? -jättebra! Är det
verkligen alltid så? Kanske man skulle säga - I dag har jag så mycket ångest.........
Jag är väldigt känslig vilket är jobbigt för då tar i bland känslorna överhand och
jag kan bli förbannad när jag känner mig utnyttjad eller orättvist behandlad. Jag
försöker alltid undvika dessa känslosamma situationer men vet samtidigt att jag
gjort det jobbigt för mig genom att vara egen företagare med ansvar för ett
varumärke. Kan bara göra så gott jag kan, vackra modebilder från förr gör mig
i alla fall på bättre humör här Marisa Berenson riktig stilikon från 60 och 70-talet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar