tisdag 22 maj 2012

Face to face....!


Den senaste tiden har det varit väldig mycket fokus på Facebook 
för att få kontakt med kunder och vänner. Tror snart att vi glömt bort 
det allra viktigaste, face to face!

Att möta människor och förmedla en känsla är mycket mer värdefullt. 
Jag var uppe i Stockholm häromveckan på några mingel träffar och möten. 
Kändes helt klart mycket mer givande och effektivt. Full av ny energi när 
jag kom hem bestämde jag mig för att ta med denna känslan och turnera 
i Sverige och träffa nya och befintliga återförsäljare.

Jag tror detta kommer att bli det nya, ut och träffa människor vara mer
social heltenkelt. Så se upp! Vilken dag som helst kanske jag dyker upp just 
i er stad och er i er butik och gör en liten snabb visit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar