måndag 12 december 2011

Stockholms stylat i svart!

Har varit i storstan några dagar och noterade att denna höst/vinterns
färg är definitivt svart. Överallt allt ser man helt svartklädda kvinnor
från top till tå. Inte nog med det så blir det mörkt kockan 3, till skillnad
från Falsterbo där det nog är nästan 45 min längre dag. Började nästan
bli lite deppig av allt mörker, tills jag såg hur fint butiken WINK skyltat
alla fönster inför Julen i mina klänningar. Extra roligt att se hur de fått
till de olika modellerna genom en mycket snygg och proffsig styling.
På bilden är en av klänningarna som de satt i hop med svarta byxor
och svart kavaj och tuff skarf, svart men ändå inte helt och hållet!


1 kommentar:

  1. Oh titta! Den fina klänningen köpte jag för en nedrans massa år sedan, gravid med gala fick magen plats och nu wrappar jag lite extra och eftersom tyget är FANTASTISKT syns det faktiskt inte att det har varit en bautamage i denna klänning tidigare! Dags att sats på gravida?
    Stor kram fina Vera, pussa på alla i familjen
    Viktoria i Katalonien

    SvaraRadera