söndag 11 september 2011

I Love New York!

De flesta av oss kommer ihåg vad vi gjorde denna dag för 10 år sedan.
Själv var jag hemma i Stockholm med mina döttrar, det var eftermiddag
och fick för mig att jag skulle sätta på radion, vilket jag aldrig gör hemma
utan bara i bilen. Det hann bara gå en minut så avbryts musiken av denna
hemska nyhet som jag trodde först var ett skämt! Springer genast och sätter
på TV:n och blir sittande i flera timmar. Jag flög ingenstans på 3 år!

Har insett att man inte kan låta rädslan styra över sitt liv även om det
känns jobbigt ibland har jag lärt mig leva med detta. Har också insett att
det gäller att ta till vara på varje stund och inte skjuta upp saker hela tiden.

Jag känner med alla de som blivit drabbade oerhört mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar